Endret: 7 nov 2019     Opprettet: 24 mai 2017

Rutiner for reklamasjon

Her kommer informasjon om SKANSKA sine nye rutiner vedrørende reklamasjon.

Hei,

Som et ledd i utviklingen for å kunne yte bedre kundeservice har Skanska valgt å oppgradere sine rutiner for reklamasjoner. Fra 15 juni 2017 skal dere logge dere inn på www.kundeservice.skanska.no med mailadressen som tidligere er registrert hos Skanska.

Reklamasjoner som blir registrert fra 15 juni 2017 blir håndtert i nytt system. Du som kunde kan da følge med i status på reklamasjon ved å logge deg inn på din side. 

Klikk på koblingen under for å lese om SKANSKA sitt nye reklamasjonssystem:

/?nid=42143

Omregistrering ved salg

  • Omregistrering kan man i utgangspunktet gjøre selv i boligpermen av tidligere eier - f.eks. bytte e-post adresse og overlevere innloggingsdetaljer til ny eier eller melde eierskifte ved å trykke “Meld eierskifte” linken på denne: https://kundeservice.skanska.no/ og fylle ut skjema.