29 aug 2017

SKANSKA prøver igjen

SKANSKA har nå fått ordnet opp med de tekniske utfordringene som de fikk i forbindelse med oppstart av kundeportal på web for reklamasjoner. 

SKANSKA har nå fått ordnet opp med de tekniske utfordringene som de fikk i forbindelse med oppstart av kundeportal på web for reklamasjoner. 
De starter nå opp siden på nytt, og fra onsdag 30.08 kl. 09:00 så skal reklamasjoner fra Petersborgkvartalet registreres direkte på webportal og ikke sendes på epost. 

"Webportalen finner dere på http://kundeservice.skanska.no hvor dere kan logge inn med epostadresse som tidligere er brukt i kommunikasjon med Skanska. 

Første gang må man klikke på glemt passord for å få tilsendt en link til automatisk innlogging til «Min side» og kan der forandre på passord til det som man selv ønsker å bruke. 
SKANSKA følger opp prosjektet daglig og ønsker gjerne at dere kommer med innspill hvis det er noe som dere har ønske forandre på." 

Det er viktig at dere følger opp de reklamasjonene dere eventuelt har. Skulle det være noen utfordringer må dere gjerne ta kontakt med styret, så kan vi se hva vi kan bistå dere med.

Hilsen Styret